wtorek, 8 listopada 2011

Moja ulubiona prostytutka

Dzisiaj był piękny wieczór - piątek, a wracam do domu po wizycie na jego ulubionym prostytutka. Dziwka jest to! Ładny pysk, pożądliwe oczy, elegancki ciała i posiadania sporo kobiet tajemnic. Pamiętam, że przyszedł po raz pierwszy. Nie było, że martwi lub czegoś boi - nie jak rozczarowań. Za moje pieniądze, chciałbym seks, seks, choć - najwyższej jakości.

Miałem szczęście, pierwsza wizyta zakończyła się sukcesem. Czy wszystkie z tych pracowitych prostytutki, albo - to ten, lub, że szczególnie teshilo, próbowałem więc dla mnie specjalnie. Na początku jej ustach działa znakomicie wykonuje swoją pracę, a następnie wstąpił do mokrego jedwabiu, i płynęła naprawdę dobrze, a na deser dostałam zawrotów głowy odbytu. Nawet picie herbaty pożegnanie w kuchni, wyciska zachwyci nawet najbardziej jaj, wciąż jestem uczucie oczy jej - biodra zginać gitara, lekko wypukły brzuch jest miękki, okrągłe piersi twarde sutki przez materiał wznoszący się nad drobiazgami, jedwabnych, że rzuciła się na. Kurwa uśmiechnięty, zębami coś, ale ja po prostu nie mruczy z radości jak szczęśliwy kotyara marca.

Już zamknięcie za sobą drzwi, spojrzała na mnie i nagle spytał: "Zadowoleni? Idź, wszystko będzie dobrze! "Hmm ... Dlaczego mam się źle po takim seks cool? Pytanie w mojej głowie i poleciał ukrył gdzieś głęboko w mózgu. Pamiętam go tylko kilka dni, próbując zrozumieć, co jest naprawdę potrzebne, aby wiedzieć, sprzedaż ta sztuczka. Z jednej strony, dobrze - zainteresuje wyniki ich "pracy". Ale chciałbym go zapłacić, jeśli nie jest niespełnione? Z drugiej strony, w dziwny sposób to brzmiało, tę mantrę: wszystko będzie dobrze!

Znacznie później, wydaje mi się, zdałem sobie sprawę, że może to przeszkadzać. Nie miałem czasu, aby porozmawiać z ludźmi, którzy nie, nie, ale chodził czerwone latarnie. Zadowoleni pozostał prawie wszystko. Niektóre dziwki uzależnionej od narkotyków, takich jak złapał euforii na płeć. Ale wstyd, poczucie winy i obrzydzenie z prostytutka, odczuwane przez wielu. Nie tylko tych, którzy prowadzili go z żoną. Aby sprzedawać swoje ciała i kupić, zawsze była wadliwa. Niemniej jednak, uważam, że jest to najbardziej uczciwego zawodu wszystkich: staram się być szczery, to - szczerze wynagrodzenie za pracę na własną korzyść. Czasami nawet chcą płacić pracownicom seksualnie przed "bonus" - do którego x, węzłów, dobrze! Naprawdę głębokie gardło, żaden uczciwy kurwa, ponieważ nie rób tego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz