sobota, 24 grudnia 2011

Historia prostytutka w Warszawie

Nazywam się Weronika. Jestem z Krakowa, ale wkrótce będzie 20 lat, mieszkam w Warszawie. Prawie całe moje życie pracowała jako prostytutka w Warszawie, a teraz nadal wydajnie pracować w tej dziedzinie. Ale zacznę od początku, bo moja historia długo w życiu młodych i młodych.
Przyjazd do Warszawy, ja, podobnie jak inne prostytutki w Warszawie, rozpoczęła karierę poza torem. Wszystko było dobre, jeśli nie zimą. Najgorszy czas dla wszystkich prostytutki na drodze. Wszyscy jesteśmy ludźmi, naturalny i długo na biegu jałowym w zimne dni zawsze sobie znać. Ciągłe przeziębienia, grypy, otmerzanie Oczywiście, nie mówię o bukiet chorób czysty kobiet. Ponadto strasznie denerwuje wiele ubrań, które miały długą pociągnąć często nie przeznaczonych do tego środowiska. Wraz z nadejściem chłodów, czułem za każdym razem prawdziwy strach o swoje życie. Co mogę powiedzieć, klienci w zimie zawsze specjalnej cenie, a jeśli nie masz stałego, może to oznaczać nic i tygodni. Więc męczą mnie więcej niż pięć lat, po którym ja i wszyscy moi koledzy, naszego byłego alfonsa dał nowych właścicieli. Gospodarze są dla mnie sympatię, ponieważ jest bliżej do upadku wszystkie dziwki zostały przeniesione do pracy w burdelu. Dla mnie był to prawdziwy dar niebios, że nie było nawet marzyć. Po tym wszystkim, aby dostać się do Warszawy z obwodnicą w salonie raz intymny, bez konsultacji i stałych klientów jest po prostu niemożliwe.

Były oczywiście wszystkie warunki do życia i pracy - godne mieszkanie, dobre jedzenie i napoje, toalety i wody zimnej i gorącej. Aby żyć, nie byliśmy w burdelu, ale każdy dziwka chciała spędzić tyle czasu w pracy. Te prostytutki w Warszawie, którzy mieli szczęście mieć stały i osób zamożnych, często przebywał w domu publicznym w nocy. Mimo, że taka zasada był trochę, ale był wśród nich. Lubiłam moją pracę coraz więcej, zacząłem rozwijać swoje umiejętności, szukasz nowych znajomości, dużo eksperymentów i całkowicie poddała się seks z klientami. I chwała moja, jak professionalki rośnie skokowo.

Po kilku latach mojego sukcesu zaczęli dostrzegać nie tylko moich klientów, ale mój bezpośredni przełożony. Podczas pracy mój szef zapytał mnie, aby przejść do bardziej prestiżowych miejsc pracy, czyli stać się VIP prostytutka w elitarnej sauna przylegających do burdelu. Oczywiście, natychmiast zgodził się pracować jak było dużo ładniejsze, a wynagrodzenie było znacznie wyższe niż w burdelu. Po pewnym czasie byłem najlepszy i popularnych prostytutka VIP sauna. Moje dochody przekroczyły moje oczekiwania. W bardzo krótkim czasie udało mi się zgromadzić dużą sumę pieniędzy na zakup mieszkania i samochodu. Moje życie zmieniło się radykalnie, a nie poznałem siebie. I stał się nie tylko bardziej atrakcyjne z wyglądu, ale także wewnętrznie. I łatwo, ale wyższe w zakresie zarządzania, lubił psychologii, filozofii, a nawet zaangażował się w charytatywnej misji.

Kiedy zbliżyłem się do wieku emerytalnego prostytutki w Warszawie, ja naprawdę się przestraszył. Nie, nie boję się zostać bez pieniędzy, ponieważ w tym czasie byłem pewny swojej sytuacji finansowej i potencjale intelektualnym, ja po prostu nie chciał opuścić obszar prostytucji, który został upieczony na długie lata służby z całego serca i duszy. Ale ku mojemu zaskoczeniu i radości, moje obawy były całkowicie bezpodstawne. Tuż przed moim następnym (nie będę określić które) urodziny moich byłych szefów i obecnych kolegów, przyjaciół zasugerował, że mogę zostać administratorem VIP sauna, gdzie pracowałem przez ponad 10 lat. Teraz jestem szczęśliwy, bo nadal pracuje w tym samym miejscu w swoją ulubioną drużynę i przyjemną atmosferę dla mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz