piątek, 2 grudnia 2011

Prostytutka BDSM Mistress i "złoty deszcz"

Można spierać się długo o BDSM, teraz jest modne, ale nigdy nie zrozumieć, co motywuje ludzi w wątku, aż próbowałem. Piękno zmysłów, kiedy w twojej mocy, bez szemrania jest osobą, a wielkie szczęście do innego podwładnego. Myślisz, że przedstawienie jest złe? Oznacza to, że nie muszą zarządzać firmą ambitne kadry kierowniczej lub pułku piękno złośnicy biura. Tak zmęczony do polecenia, że ​​wieczorem już chcą się zrelaksować.

Wracasz do domu, a tam rodziny z problemami, które starają się ciebie. Dobrze, że jest w porządku, to - życia. Więc leżysz w łóżku, moja żona chce się pieścić Ciebie i pieprzyć ją rozpaczliwie tylko dlatego, że - kobieta, powinien zażyć ją, a nie odwrotnie. Wykonane są z żebra, brat, każdy z nas przeczołgać się pod, a nie przejąć inicjatywę. Uważaj wniosków o dominację nie rozumiem, angażować się w terror.

Ja wykopałem na stronie, gdzie prostytutki reklamują swoje usługi, i znalazł Lady. Ze zdjęciami mnie szuka dojrzałej dziwka w błyszczące lateksu splecione z power-kapryśny wyraz twarzy. To jest to!

Kiedy wszedłem do jej mieszkania, prostytutka miała oczy na wieszaku i po cichu mnie patrzył jak powiesił kurtkę. Wtedy trudno ton rozkazał: "Usuń wszystko na kolanach, oczy na piętrze, którego stworzyłeś!" Inside skakał, ale jak powiedział. Klęcząc, milczenie jest taka, że ​​w uszach dzwoni. Nie wiem jak długo to trwało, ale nagle poczułam dotyk na szyi i usłyszałem kliknięcia. Fakt, że guziki kołnierz, wiedziałem, że kiedy pani szarpnął, upewniając się, że siedzi. To było jak błyskawica: nagle, boli trochę, z ostrym poczuciem strachu i rozkoszy słodki ulgę od wszystkich myśli, które mogą być.

Zrobiła mi leżeć tam w korytarzu i, ciągnąc za kołnierz, głaskali bokach delikatne bicze skóry, podeptane piersi z jej piękne nogi i ścisnął je cock nadziewane w jej ustach, co sprawia, ssania wypielęgnowane palce. I nic to kobieta kołysać mnie. Czułem jej pasja i pożądanie, jej zapach, a nawet myśli. I topi w nim bez śladu. A kiedy, rozkroku, stojąc nade mną, rozlał złoty deszcz, byłem szczęśliwy. Czołganie się na podłodze, pławiąc się w jej moczu, łowienie kropli wargi, próbując ich słony pikantny smak. Skończyłem jak nigdy dotąd.

Uśpienia, rano wyjechałem, pełna energii i dobrego samopoczucia. To była moja kolej ponownie, aby rządzić światem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz