piątek, 30 grudnia 2011

Prostytutki w Warszawie - dobrą żoną, czasowego zastępstwa

Mam na imię Wacław. Mam 33 lat i więcej niż pięć lat, jestem przykładnym mężem i ojcem. Chociaż nie było w moim życiu i czas, kiedy regularnie korzystał z usług prostytutki. Stało się to zaraz po naszym ślubie, z nadziei, jak tylko rejestracja naszego małżeństwa, mój mąż musiał wyjechać do pracy za granicą przez sześć miesięcy. Po raz pierwszy z pewnością pozostał, ale po miesiącu mój popęd seksualny był u szczytu. Nie mogę powiedzieć, że wpadł w straszną depresję, po prostu nie mógł się skoncentrować na pracy, przestał jeść, spotkanie z przyjaciółmi ... Moje ciało i duszę, aby domagał się seksu, że nie mogłem wziąć coś z nimi.
A potem późnym wieczorem jesienią moja cierpliwość została wyczerpana. I szybko wprowadził mnie w prawo zwrot w wyszukiwarce, przygotowane przez telefon i rozpoczął szybki szalony quest. Nadaje się do mojego pojawienia się na liście usług i prostytutka znaleziono dość szybko, jako prostytutki w Warszawie oczywiście dużo wiedzieć o swoim zawodzie. Profesjonalna fotografia, dobra reklama, intrygujące i atrakcyjne tekst ... I wybrać numer, byłem zadowolony z usług. Na szczęście moje ulubione kurwa była wolna i po dyskusji na temat niektórych szczegółów transakcji, natychmiast udał się na adres podyktował mi. Jedyną rzeczą, że po prostu nie podoba, więc trzeba iść gdzieś (sorry, wybrałem "matka" służyć klientom tylko w jego mieszkaniu). Choć z drugiej strony, ta opcja była dla mnie rękę, aby uprawiać seks z inną kobietą w łóżku małżeństwa i nie pasuje do moich zasad. Aby uczynić go bardziej jasne, chciałbym wyjaśnić, że nigdy nie był kobieciarzem i cała jego rodzina mieszka (w chwili obecnej), z duszą i ciałem została przekazana jego żona. Tak, poza tym, że ciężki okres naszego małżeństwa ... Chociaż te ich "przygody" tak naprawdę nie można nazwać zdradą, ponieważ szukałem tylko dla zaspokojenia fizycznego i jest w mojej sytuacji to normalne.

Ponieważ mam prawie spalone pragnienie, a mój mózg odmówił pracy, zadzwoniłam prostytutka i poprosił ją, aby rozpocząć pracę bezpośrednio na telefon. Prostytutka był mądry i nie wszystko dobrze, zarówno teoretycznie jak i praktycznie. Można nawet powiedzieć, że prostytutki w Warszawie przekroczyła wszelkie moje oczekiwania. Chociaż w zasadzie zawsze byłem szalony o jego żona!

żona prostytutka
Oczywiście, że nie zamierza opuścić żonę dla prostytutka Warszawie, ale zdecydowałem się korzystać z ich usług przed przyjazdem żony. Od zawsze byłem monogamiczna, natychmiast postanowiłem znaleźć prostytutka, i tłumi ich pragnienia tylko z nią. Wybór padł na brunetki Carolina, który był tak podobny z wyglądu do mojej nadziei. Po pierwszym spotkaniu, wziąłem z własnego telefonu Karoliny i teraz mógł powołać się bez przeszkód do jej spotkania. Zazwyczaj spotykamy się w hotelach lub w Carolina House. Mój dom był taki sam dla nas jest zamknięta, ponieważ to była moja rodzina gniazdo.

Trwało to ponad cztery miesiące, a gdy się ocknąłem, moją żonę, urwałem wszelkie kontakty z prostytutka Carolina. Teraz nasza rodzina jest wielki, choć rzadko myślę o moim pięknym kurwa Carolina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz