niedziela, 15 stycznia 2012

Sexy kurwa, i wieku - nie jest przeszkodą

Nie ma piosenki z duchowym słowy, kiedy to młodzież - jeszcze bardziej chcą kochać. Wszystkie tak młodym wieku, można powiedzieć, w góry i zaczynają love sex nawet więcej. Oczywiście, godności mężczyzn jest wyblakły, ale smak namiętności nie została zapomniana. Ukochanej żony dawno nie potrzebuje jej opieki i wnuki nie chcą zrozumieć, że wciąż jestem mężczyzną i nie zamierza z niego rezygnować.

Po pół resztą pojechał wnuki, pozostawiając mnie w spokoju poradzić sobie z gospodarką. Co należy chłopa - zupa i owsianka tak czystą koszulę. Czułość i serdeczność, nie wystarczy, ale skąd wziąć? Troska o kogoś nie działa: który jest żonaty i chwycił zębami, broń Boże, powoduje zazdrość i skandal, który jest wolny - tak też mąż chce jakoś zorganizować życie. Pomyślałem i postanowiłem, że grzech nie skorzystać z usług prostytutki. A co prostytutka - kobieta, która możesz i chcesz dać przyjemność. Tak, byłem z nimi i potrzebują.

Usuń prostytutka na ulicy duma nie pozwoliła mi, i co to może, ale loda w samochodzie? Idź do salonu - wstyd, nigdy nie wiadomo, których spotkacie, i dlaczego zbędnych rozmów. To prostytutka Pary - mi pomóc. Zrobiła się i zaprosić do odwiedzenia. I załatwił "goście" nie są małżeństwem do tej samej kurwa kurwa sypialni. Martwisz się o jedno - jeśli tylko mój członek wstał i zrobił swoje. Więc po fakcie i prostytutka, klient był w stanie ożywić.

Pochodzi. Spotkałem panią 40, dobrze zachowany, z przyjemnym twarz, elastyczna wyglądające ciało i sposoby przyzwoity. Zaproszony do herbaty, i rozmawialiśmy o życiu. Rozmawiamy, a ona powiedziała mi rękę od niechcenia uderzeń, to naciśnij uda, nachylenie, tak aby jabłka jej ciężkie piersi prawie popping dekolt. A rozum tak chytrze uśmiechnięty, ale z życzliwością. Odetchnąłem, a wszystkie obawy zniknęły.

Och, jak była dobra w łóżku! Prostytutka pocałowała mnie wszystkie czułości, szepcząc, głaszcząc ciała. Żyję jak nerwowe, więc wszystko, co czuję. A mój członek, ale nie gorzej niż dwadzieścia lat temu. Usiadła przy mnie i gotowe! To płynie jak pożądliwe suka, skoki na kumpla, piersi mocno, zaczerwieniona. Przyjemność oglądać.
Zostawił ją w godzinach wieczornych, jak narodził się na nowo. Oddychaj swobodnie, ramiona, usuwane, świat jest piękniejszy niż się wydaje. Za przyjemność pieniędzy nie szkoda jest! Zwłaszcza, umówiłem kolejną wizytę - konieczne jest, aby znać wszystkie tajemnice, które wie, ta droga kobieta i umiejętne dziwką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz